pengikut aku

Wednesday, May 6, 2009

Ini Bukan Sayang,Ini Bukan 10words,Ini Bukan Aku.Ini Zulkarnain

Hmm...
Dh lama x tgok blog org yg tersayang,bnyk benda yg dh berubah dan bnyk jugak benda yg aku x tahu.Layout dia dh tukar,nama pun dh tukar jugak.Yg paling aku x tahu 'budak' 2 pun dah contact dia blk.Nape aku x diberitahu ha?Patut ke aku rasa cemburu?Xpela,aku dh malas nak pikir.Kalo dia nak bg tau mst dia dh wat cam2.Rasanya aku x perlu tahu 2 sume,itu hal dia ngan 'budak' 2.

Dh lama x update blog ni,bkn xde masa tp xde line internet.Broadband dh kena block,biasala x byr bil.Skrg ni aku dh start byr skit2,nasib baik leh wat cam2.Ni pun aku g cc,saje je nak on9.Blog aku masih lg cam dulu gak,aku malas nak tukar pape.Semenjak keje ni aku rasa malas sgt,nak wat pape mst kena pikir 2 3 kali dulu.Blk keje aku pikir nak tido je,mkn pun aku malas.Tp kalo x mkn ada lak yg marah,aku jugak yg kena.

Dh la,ngan blog ni pun aku dh bosan dh.Mgkn ini n3 aku yg terakhir,mgkn aku akan delete blog ni atau biar kan je.Tgok la mggu dpn camne.Kepada kwn2 blog aku sume,tima kasih sbb sudi menjadi kawan aku walaupun aku jarang2 sgt update blog ni.Terima kasih sume...:-)
------------------------------------------------------------------------------------------------

*kalo aku ada tersalah tulis kat blog ni dan ada sapa2 yg terasa aku minta maaf
*sayang,org minta maaf ye kalo ada salah silap org kat sayang

Assalamualaikum sume,babai....

0 kata-kata perangsang:

 


mylife-aku.blogspot.com © 2008. Design by: Pocket Downloaded from Blogger Templates