pengikut aku

Thursday, December 11, 2008

Kenangan

Assalamualaikum....

Mlm td aku g ke umah jiran,dia ada wat kenduri tahlil.
Dh lama aku x msk ke umah 2,tibe2 teringat masa aku kecik.
Kalo nak tau kat situ la aku blajr mengaji smpai aku khatam 2 kali.
Dan kenduri tahlil 2 pun utk arwah bekas guru org yg mengajar aku mengaji.
Igt lg aku pernah kena rotan ngan mak aku sbb xnak g mengaji.
Hahaha...,lawak lak bila diigtkn blk.
Tp skrg ni aku dh bnyk lupa apa yg aku bljr dulu,sbb dh lama aku x amalkn.
Skrg ni kalo aku baca mst tergagap-gagap.
Tp kira ok la...,still boleh baca lg la...

Dulu time raya ada gak aku g ke umah guru aku 2 tp sejak aku skolah menengah aku dh x pernah masuk ke umah 2,aku pun x tau nape padahal bukan jauh sgt pun.
Mlm td lps kenduri aku ngan member2 sume lepak dulu kat situ,time 2 la kuar blk sume citer2 lama.
Gelak besar sume,org lain yg dgr pun gelak skali.
Best tul time 2...


X sgka skrg aku pun dh dewasa,cpt tul masa berlalu.
Tp otak aku lum dewasa sgt la....
Ssh skit kalo otak x sama ngan umur ni,ssh nak wat keputusan.
Mcm sabtu ni,nak wat camne ye?
Nak g ke x?
Hmm....
________________________________________________________

Dh start merepek ni yg x best ni

0 kata-kata perangsang:

 


mylife-aku.blogspot.com © 2008. Design by: Pocket Downloaded from Blogger Templates