pengikut aku

Tuesday, December 9, 2008

Jawapan

Assalamualaikum...

Dh pukul 2:30 pg tp aku msh xleh tido
Puas aku pikir,betul ke ni
Cam x caye lak
Akhirnya aku dh dpt jwpn yg aku nak
Aku baru plan nak tanya dia time birthday dia nnt
X sgka lak dia bg jwpn tu mlm ni
Aku tgh terkejut giler ni
X sangka lak aku
Sbb aku igt lg dia pernah ckp yg aku dan dia x mungkin akn... (paham2 sndri la)
X lebih dr akk dan adik
Lg pun dia dh reject sorg budak yg mnt kat dia
So aku x nak la berharap sgt sbb aku takut nnt aku frust giler2 lak
Lg pun aku rasa aku xde pun ciri2 lelaki pilihan dia
Aku pun x tau apa yg dia nmpk kat aku ni
Hmm....
Xpe la,aku x nak pikir sgt
X leh tido aku nnt
Pinggang aku dh berdenyut-denyut ni
Nak meletup dh rasenya
Lg pun esok ada keje nak wat
k...,bye...

1 kata-kata perangsang:

saya@ateh said...

Kadang2 hidup hanya perlukan pengertian

 


mylife-aku.blogspot.com © 2008. Design by: Pocket Downloaded from Blogger Templates