pengikut aku

Monday, December 22, 2008

Perasan Betul

Assalamualaikum...

Citer ni aku baru dpt tau hari 2 padahal citer ni dh lama sbnrnya,citer ni pasal seorg yg dulu sama tmpt keje ngan aku.Aku ni kat tmpt keje biasa la,ngan sume org aku baik.Tp agaknya dh TERLAMPAU baik sgt kan,ade la sorg kakak ni TERPERASAN yg aku ni ADA HATI kat dia...
WHAT???
Aduh...Kalo nak perasan pun agak2 la...Aku pun bknnya suka sgt kat perangai dia tu,kdg2 wat org sakit ati je.Mggu lps aku ada jmpa dia,niat di hati mmg nak tanya je dia apa sbb lak dia leh pikir smpai cam2 skali.Tp bila pikirkan balik takut org yg pecahkn rahsia ni kena serang (mana la tau kan) aku wat x tau je la...
Tp kan bodoh kalo dia wat cam2,nape dia x tnya je terus ngan aku?Leh lak dia nak citer ngan org lain,kalo btl 2 xpe la kan.Tp bila dh x betul camni,kan dh memalukan diri sndri.Cuba la dia tnya aku dulu kan,btl ke x.Aku xkan jawab ape2,aku gelak....je.So paham2 sendiri la...Sejak aku dpt tau citer ni aku nak gelak je,ari 2 dpn dia pun aku thn gelak.Aku pun x tau ape yg aku dh wat kat dia smpai dia leh pikir cam2,rasanya aku layan sume org sama je kecuali yg sorg ni sbb die special skit. (paham2 sndri la)
Ntah la,pasni aku dh xnak baik sgt ngan org lain dh.Tp jgn kata lak aku sombong nnt.Plannya nak letak pic org yg perasan tu tp xde la pic die
...................................................................................................
Kepada org yg telah pun membocorkan rahsia ni,jgn risau...Xde sape pun yg tau kecuali sy sorg tp...,kena blanje mkn la kalo nak selamat.Hahaha...Gurau je tau.

0 kata-kata perangsang:

 


mylife-aku.blogspot.com © 2008. Design by: Pocket Downloaded from Blogger Templates